יום שני, 20 בפברואר 2012

חשפנים למסיבת רווקות - מחירים

חשפן למסיבת רווקות זה דבר מתבקש


הערב בו נערכת מסיבת הרווקות הוא ערב מיוחד, שבו הכלה נפרדת מרווקותה וצועדת לקראת עתיד טוב עם בן זוגה. מטרת הערב היא ליהנות הנאה בלבד. בערב הזה הכלה וחברותיה מרשות לעצמן להתפרק וליהנות כפי שלא נהנו מעולם. מסיבת רווקות היא מסיבה שנועדו לשחרר מתחים שנצברו באזורים שונים בגוף כתוצאה מארגון החתונה. הכלה עסוקה במשך חודשים רבים בתכנון הערב החשוב בחייה מפסיקה את עיסוקיה ומתמסרת לאירוע שבו היא משתתפת בלבד ולא המארגנת. אחת האטרקציות במסיבת רווקות היא חשפנים המגיעים למקום האירוע ומאפשרים לחוגגות ליהנות ממופע מושקע. לפני שמזמינים חשפנים למסיבת רווקות יש לעשות סקר שוק ולבדוק את המחירים השונים שמציעות סוכנויות חשפנים.

רעיונות למסיבת רווקות - מופע סטנד אפ
מה קונים במתנה למסיבת רווקות?
מסיבת רווקות היא ערב בו ניתן להשתולל ולהתפרע. מסיבת רווקות בספא, מסיבת רווקות בצימר הם רעיונות למסיבת רווקות לא רעים בכלל, אבל כאשר רוצים לצחוק כדאי לחשוב על הזמנת סטנדאפיסט למסיבת רווקות. כידוע, הצחוק עוזר בשמירה על הבריאות. במהלך פעולת הצחוק משתחררים הורמונים הגורמים לרגיעה. ניתן למצוא סטנדאפיסט באתרי אינטרנט שונים או לבקש המלצות מחברים. הסטנדאפיסט יערוך תחקיר קצר שיסייע לו בהכנת הערב. התחקיר יכלול פרטים על המשתתפים באירוע.  

מתנות למסיבת רווקות - קלילות זה העיקר
מתנות למסיבת רווקות צריכות להיות קלילות, הרי מדובר בערב מיוחד בו כל חברותיה של הכלה מתאספות וחוגגות את סיום תקופת הרווקות שלה. אחת המתנות היפות יכולות להיות תמונות משותפות של הזוג והכנת אלבום הכולל סיפורים שקרו לבני הזוג.

תגובה 1: